► OBSŁUGA EKONOMICZNO-FINANSOWO-KSIĘGOWA ◄
- przygotowanie materiałów źródłowych do rocznego planu gospodarczego,
- opracowywanie planu remontów i przewidywanego wykorzystania środków funduszu remontowego,
- przygotowanie okresowych sprawozdań, analiz i raportów finansowo-ekonomicznych,
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami i Ustawą o rachunkowości,
- ustalanie wymiaru opłat z tytułu kosztów użytkowania lokali (zaliczki eksploatacyjne i stawki na fundusz remontowy),
- prowadzenie imiennych kartotek finansowych w zakresie naliczanych opłat,
- prowadzenie okresowego rozliczenia kosztów zużycia mediów przez Członków Wspólnoty,
- windykacja należności (kontrolowanie terminów płatności, wystawianie i przesyłanie dłużnikom upomnień, wezwań do zapłaty, a przypadku znacznych zaległości przygotowywanie spraw do Sądu).